1. DEFINITIES

Zo noemen wij zaken.

Omdat wij jullie niet van de rustmomenten willen onthouden en omdat wij jullie het genot van het leven niet willen ontnemen, hier onze algemene voorwaarden in beknopte vorm. Allereerst enkele belangrijke definities voor jullie:

  1. Beerders-moment: dat wat wij jullie bieden; rust.
  2. Klant: broeders. Wij zijn er voor jullie.
  3. Service: wat van ons verwacht wordt.
  4. Box: die doos die jullie elke maand van ons ontvangen.
  5. Beerders: Brothers in Beer.
  6. Nuchter: als noorderlingen zijn we dat altijd.

2. DE ONDERNEMING

Dit is wie wij officieel zijn.

Wij zijn:
Beerders VOF, Brothers in Beer

Zo kun je ons bereiken:
Mailen: Info@Beerders.nl
Twitter: @Beerders
Facebook: facebook.com/beerders

Natuurlijk hebben wij ook deze verplichte nummers.
KvK-nummer: 64071669
BTW-identificatienummer: NL855509910B01

3. TOEPASSELIJKHEID

Lees dit!

  1. Wij zullen ons best doen om onze algemene voorwaarden bij jou onder de aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij als broeders voor jou doen en wat wij van jou als nieuwe broeder verwachten. Dit geldt uiteraard alleen als je ook daadwerkelijk toetreedt tot ons broederschap.
  2. Ons product is niet zo moeilijk: één box, één tarief, dus altijd dezelfde voorwaarden.

4. ONS AANBOD

Dit bieden wij!

Jij wordt lid van ons broederschap, daarvoor krijg je altijd 5 flesjes in een box. Zo nu en dan zit er een extraatje bij. Gewoon, omdat wij onze broeders ook wel eens iets extra’s gunnen. En de prijs? Die is altijd twintig euro. Heerlijk toch?

5. DE OVEREENKOMST

Veilige zaken zijn veilig.

  1. Zaken doen met ons is veilig, daar doen wij ons best voor.
  2. Wanneer je toetreedt tot het broederschap, verwelkomen we je altijd middels een bevestigingsmail. Geen mail? Geen broeder. En dus ook: geen plichten.

6. HERROEPINGSRECHT

Mocht je toch liever een stofzuiger hebben gekocht.

  1. Heb je eindelijk die glorieuze box binnen, maar ben je om wat voor reden dan ook niet tevreden? Stuur ons binnen 3 werkdagen na ontvangst een duidelijke foto van wat er mis is met jouw box, dan sturen wij jou een nieuwe. Wij gaan er daarbij vanuit dat jij zorgvuldig met de waardevolle box en haar inhoud bent omgegaan.
  2. Zijn er andere dingen, of past jouw situatie niet onder het bovenstaande lid 1? Neem dan contact met ons op.
  3. ‘Daarom’ accepteren we wel als reden, maar we horen het hele verhaal om te zorgen dat we de situatie op kunnen lossen of dat we het in de toekomst kunnen voorkomen. Als broeders onder elkaar komen we er vast wel uit.

7. VERZENDKOSTEN IN GEVAL VAN HERROEPING

Moet toch iemand betalen…

Niemand wordt blij van het betalen van onverwachtse verzendkosten, daarom proberen wij retournering zoveel mogelijk te vermijden (zie artikel 6). Mocht er toch sprake zijn retournering, dan nemen wij die kosten voor onze rekening. Zo zijn wij.

8. VERPLICHTINGEN VAN BEERDERS BIJ HERROEPING

Geen probleem.

Zodra jij binnen drie werkdagen bij ons aangeeft, met foto, dat er iets mis is met jouw box, zorgen wij voor het volgende:

  1. We sturen na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging.
  2. We sturen je een nieuwe box.

9. DE PRIJS

Niet het meest lastige punt.

De prijs is standaard €20,- incl. btw per maand voor jouw plaats in ons broederschap.

10. CONFORMITEIT EN GARANTIE

Wie niet weg is is gezien.

  1. Zie artikel 4.
  2. Als broeder ontvang je een maandelijkse box. Deze box moet goed zijn. Is er iets mee, dan lossen we dit voor je op (artikel 6). Hierbij volgen we altijd de wet.

11. LEVERING EN UITVOERING

Een kapot biertje is ook zo lastig drinken.

Als een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij de bestemde ontvanger of adres is aangekomen, is dat geheel onze verantwoordelijkheid. Je mag er dan ook van uitgaan dat wij dit oplossen.

12. BETALING

Moet ook gebeuren.

  1. De eerste betaling gaat via iDeal. Vanaf de tweede betaling gaat het via automatische incasso. Geen gedoe, dus meer tijd voor rust en meer tijd voor jou.
  2. Lukt de automatische incasso niet, dan sturen wij jou een betaallink toe, no worries.
  3. Klopt er iets niet of is er iets gewijzigd in de betaalgegevens? Meld het ons en het komt voor elkaar.

13. KLACHTENREGELING

Oei. Hebben we een fout gemaakt?

    1. Heb je een klacht? Dat zien wij liever niet.
    2. Daarom doen we er alles aan om je klacht te verhelpen. Het werkt als volgt:
  1. Heb je een klacht, laat het ons dan weten. Wees hierin zo duidelijk mogelijk, foto’s helpen bijvoorbeeld als er iets mis is met de levering.
  2. Uiterlijk binnen drie werkdagen krijg je antwoord van ons. Wanneer het kan helpen we jou direct. Mocht dat niet het geval zijn, dan laten we weten hoeveel tijd we nodig hebben om het voor jou op te lossen.
  3. Natuurlijk kun je ook een klacht indienen bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via: thuiswinkel.org. Maar liever helpen wij je zelf, daar zijn we tenslotte broeders voor.

14. AANVULLENDE OF AFWIJKENDE BEPALINGEN

Klear (Frysk) – Klaar, duidelijk.

Dit waren onze algemene voorwaarden al. Helder, toch?

Het hele verhaal lezen?

Natuurlijk komt ook Beerders niet onder de meer juridische teksten uit. Wil je die ook lezen, dan zijn die hier te vinden.